Selsema Sok Sek Sok Sek

by - February 02, 2016

Musim sekarang yang panas terik dan kadang2 hujan, perubahan ni akan buat kita demam la, selsema la, sakit tekak la. Jadi, kita harus menjaga kesihatan sebaiknya. Minumlah air kosong secukup2nya atau dapatkan jus2 buah2an yang sejuk macam honey dew.

Semalam tetiba je hidung saya aktif bersin. Ha Chim Ha Chim bersin. Macam tau2 je NutriFeron dengan promo. Hehe. Saya tak ambik NutriFeron pun sebab puasa. Bila dah bukak puasa terus terlupa sebab dah tak bersin. Pelik jugak.

Selalu kalau dah rasa tak sedap badan memang saya ambik mana2 suplemen untuk imun macam Zinc Complex ngan Vita-C. Kalau baby saya yang menyusu demam, baru saya ambik NutriFeron.

Teringat satu kisah benar tentang Nutriferon ni, nak baca tak? Selesema berkurang dengan mengambil NutriFeron dan SR Vita-C Plus. Ikuti ceritanya di bawah.

Tengok tu, Batman pun selsema tau hehe
"...

Assalammualaikum..
Selamat ptg.. alhamdulillah diberi kesihatan yg baik hari nie.. walaupon x btol2 sht lg..
Start hari ahad, sy selsema.. x sedap bdn mcm nak demam..

Mula rs serba x kena.. mood pon kelaut la..
Dgn nak exam, dgn guru besar nak bersara..
Sakit kepala pulak dtg..
Tp berdoa dan sentiasa bersangka baik dgn apa yg Allah swt bg..

Sbb distributors shaklee.. mesti la sy tahu ape yg sy bleh ambk ketika selsema.. VITa C #shaklee..
Kesyg sy.. bkn sajer utk kulit.. tp sgt berguna bl selsema..
Mlm trus ambk 2 tab, n 1 paket nutriferon..

Hari isnin mmg x sedap lg bdn.. masih mengharapkan selasa.. hari nie.. ok la.. nak jwb exam..

Alhamdulillah, x seteruk hari ahad dan isnin..
Hanya vita c dan nutriferon..

Terima kasih Ya Allah.. tq shaklee jugak..

..."


Ingin mencuba kesan terbaik Shaklee?

Saya adalah SID yang tepat!

Mahfuzah [Put]
Shaklee ID: 913006
SMS/WhatsApp: 019-326 5417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

You May Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian Kak Put di sini :)