Put dan Shaklee

by - February 03, 2013

Salam perkenalan dari saya =)

Nama diberi Mahfuzah Binti Haji Abd Salam, nama panggilan Put, Fuzah, Kak Long, Maf..tapi saya suka bahasakan nama saya Put. Isteri kepada En. Ahmad Zulfadli Jusoh dan ibu kepada tiga orang anak. Bekerja sendiri, memiliki Kedai Online, ZMF Nur Ahmad yang mempunyai 2 rangkaian, ZMF Kids Shoppe dan juga ZMF Boutique.

Shaklee? adakah benda baru bagi sahabat-sahabat di luar sana? atau dah biasa dengar atau sahabat-sahabat adalah orang paling rapat ngan Shaklee??

Pertemua Put dan Shaklee ada cerita tersendiri. Mulanya dikenalkan oleh seorang sahabat baik di kampus, Nur Aminah.. Masa tu ego lagi, tak nak hirau pun tentang Shaklee ni..tetapi setelah menjalani kehidupan bersama 2 org anak yang tidak fully BF, Put agak tertekan dengan perkembangan anak-anak yang kurang memuaskan..huhu.. Kehadiran anak ke-3 betul-betul buat Put nekad, nekad untuk menyusukan sendiri anak Put kali ini.

Kali ini, Put sendiri mencari Shaklee. Ye, main redah je..dengan tak faham apa keperluan semua vitamin-vitamin tu. Put buat keputusan membeli Set Percubaan bagi Set Berpantang daripada salah seorang agen dropship di ZMF Nur Ahmad, yang juga merupakan SID. Setelah seminggu, Shaklee menunjukkan kesan positif pada diri, kemuadia Put tambah lagi beli ESP pulak..sehingga habis pantang, Put tambah lagi beli Set Percubaan Ibu Menyusu.. Shaklee betul-betul buat Put jatuh cinta..

Sehinggalah suatu hari, sahabat baik di kampus Noor Zawani datang melamar Put untuk mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor. Dari itu, bermulalah Put sebagai Shaklee Independent Shaklee, COD area Parit Raja, Sri Gading dan Ayer Hitam.

Untuk tempahan & Info:
Mahfuzah [Put]
Shaklee ID: 913006
Emel: zmfnurahmad@gmail.com
SMS : 019-326 5417

You May Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian Kak Put di sini :)