Pengedar Shaklee Meru Raya - #5 Sebab Anda Mahu Pilih Kami Sebagai Konsultan Shaklee Anda

by - August 21, 2015


Assalamualaikum semua dan Salam 1 Malaysia :)

Saya Mahfuzah, lebih mesra dengan panggilan Put, Agen/Pengedar Shaklee Meru Raya, Ulu Chepor dan Chemor. Lokasi Taman Meru Perdana berhadapan SK Ulu Chepor.

5 Sebab Anda Mahu Pilih Kami Sebagai Konsultan Shaklee Anda

#1 Servis Penghantaran ke rumah anda!

Jika anda perlukan produk Shaklee, inshaAllah saya boleh hantarkan ke tempat anda di kawasan Meru Raya, Ulu Chepor, Silibin, Klebang dan Chemor umumnya secara PERCUMA! Saya adalah agen Shaklee dan fokus berniaga produk Shaklee. Jadi insyaAllah kami dapat hantarkan pada bila-bila masa (hujung minggu/hari kerja, siang/malam) atas persetujuan bersama :)


#2 Penghantaran Melalui Poslaju / GDex / Citylink ke Seluruh Malaysia!

Kami juga membuat pengeposan ke seluruh Malaysia dengan kos:

Minimum
RM 6.35 (semenanjung)
RM 10.60 (Sabah/Sarawak)

Maksimum
RM 10.60 (semenanjung)
RM 21.20 (Sabah/Sarawak)

FREE postage
Pembelian melebihi RM 800 (semenanjung)
Pembelian melebihi RM 1000 (Sabah/Sarawak)


#3 Produk Shaklee Sedia Ada (Ready-Stock)

Kami sentiasa ada stok (ready-stock) produk Shaklee kerana cawangan Shaklee Ipoh berdekatan dengan tempat kerja suami. Jadi mudah untuk dapatkan stok dengan cepat.


#4 Pengguna Shaklee Sejak 2012

Saya merupakan pengguna Shaklee sejak 2012 hingga kini. Secara jujurnya, saya bermula sebagai pengguna sahaja. Setelah jatuh cinta dan merasai sendiri produk Shaklee, saya terus mendaftarkan diri sebagai pengedar, sejak itu saya tidak cuba produk supplement jenama lain. Dengan ikhtiar ini, Alhamdulillah saya dapat menyusukan 2 anak saya sepenuhnya dengan susu ibu.

Saya percaya supplement sangat penting dalam kehamilan, kelahiran. penyusuan dan penjagaan kanak2, apatah lagi menjalani kehidupan yang sibuk sebagai seorang ibu, isteri, dan peniaga online seperti saya.

Suami saya, anak-anak saya, serta keluarga saya juga pengguna Shaklee hingga kini. Beberapa orang ahli daripada keluarga besar saya turut menggunakan Shaklee.


#5 Konsultansi Cepat dan Mesra

Saya boleh dihubungi melalui Whatsapp di 019-326 5417. Peribadi saya yang bersahaja insyaAllah membuat anda selesa dan tidak berasa segan untuk berurusan bersama saya.

You May Also Like

7 Comments

Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian Kak Put di sini :)