Saya Tak Kira, Saya Nak Pergi Rumah Terbuka Jugak!

by - August 02, 2015


Anda mungkin takut nak dengar kalau saya bagitau 1 daripada 3 orang dewasa di Malaysia mempunyai paras kolesterol yang tinggi. Pandang rakan2 di sebelah kiri dan kanan anda, sekiranya mereka tidak mempunyai kolesterol yang tinggi, anda KEMUNGKINAN BESAR mempunyai KOLESTEROL YANG TINGGI!

Paras kolesterol yang tinggi boleh meningkatkan risiko penyakit jantung, iaitu PEMBUNUH No. 1 di Malaysia!

Hari ini sudah pun masuk 17 Syawal. Bayangkan, berapa banyak ang telah masuk ke dalam perut kita? Saya tidak terkecuali!

Saya yakin anda akan setuju kalau saya katakan bahawa hari raya umpama pesta makanan yang tidak mampu kita tolak. Jemputan rumah terbuka membuatkan anda makin tidak dapat menahan keinginan tekak. Lemang, ketupat, rendang, lontong, sate dan sebagainya???? Setahun sekali tu! Mampukah anda menolak semua makanan kegemaran anda? Sedangkan kolesterol dan kalorinya sangat tinggi?

Kini anda tidak perlu lagi! Saya tahu, inilah yang sebenarnya anda cari!

Shaklee Phytocol-ST! Salah satu produk menurunkan kolesterol semulajadi. Mengandungi 2000mg FITOSTEROL tau! Fitosterol merupakan jenis lemak yang berasal dari sumber tumbuhan yang mempunyai struktur dan fungsi yang mirip kolesterol. Ini bermakna, fitosterol menghalang penyerapan kolesterol! Menarik bukan?

Sekarang, mari saya tunjukkan bagaimana produk ini boleh dapat testimoni yang begitu baik. Klik link di bawah untuk tayangan visual bagaimana produk ini boleh menghalang penyerapan kolesterol dalam badan.

http://bit.ly/1dNQ4V3

Terima kasih kerana berjaya membaca sehingga ayat ini. Jadi, hadiah untuk anda yang sanggup meluangkan masa! Hanya perlu PM saya untuk dapatkan harga istimewa.

Lebih lama masa yang anda ambil untuk mendapatkan produk ini, lebih lama lagi anda perlu tunggu. Penyelesaian bagi masalah anda ada di depan mata. Jangan berpaling lagi dan selesaikan ia sebelum terlambat. WhatsApp saya sekarang, 019-326 5417!

You May Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian Kak Put di sini :)