7 Sebab untuk Jatuh Cinta dengan Produk Get Clean

by - September 14, 2017

Produk GET CLEAN yang selamat, berkesan, mesra alam dan pintar menjadikan kerja-kerja pembersihan lebih mudah, dan itulah sebabnya mengapa kami percaya kediaman yang sihat bermula dengan produk yang anda gunakan. Dengan langkah mudah ini, anda berada satu tapak menuju ke arah kediaman yang lebih sihat dan dunia yang lebih hijau.

Beberapa Produk GET CLEAN Shaklee yang ditawarkan

1. Hapuskan Persekitaran Hidup Yang Bertoksik

Menyenaraikan senarai bahan yang perlu dielakkan dalam prosuk penjagaan rumah adalah agak mencabar. Kerana itulah GET CLEAN dicipta untuk membantu dan memudahkan anda. Tidak bertoksik dan tidak mengandungi bahan kimia berbahaya. Secara ringkas, ia selamat digunakan oleh anda dan keluarga anda!


2. Kekuatan Sepenuhnya Dengan Prestasi Hebat

Anda hanya perlu menggunakan sejumlah kecil produk GET CLEAN untuk menanggalkan kotoran paling degil atau paling kotor. Anda kini boleh menanggalkan semua kotoran yang dahulunya mustahil kerana GET CLEAN akan membantu menyelamatkan hari anda.

3. Mesra dan Selamatt untuk Planet

Terbiodegradasi dan mesra alam, produk GET CLEAN sangat berkuasa tanpa fosfat, borat, nitrat atau bahan berbahaya lain yang mencemarkan planet.

4. Membantu Anda Berjimat

Produk GET CLEAN sangat pekat, hanya dengan sejumlah kecil sahaja dapat membantu anda membersih dengan berkesan. Mengapa bayar lebih bila anda boleh berjimat dengan nilai yang hebat?

5. Menjadikan Pembersihan Lebih Mudah

Tidak perlu menyental dengan teruk apabila membersihkan kediaman anda menggunakan produk GET CLEAN. Kami mempunyai segala yang anda perlukan untuk aktiviti pembersihan: dari dapur, bilik air, peralatan dapur, tingkap, cermin, lantai, pinggan mangkuk hinggalah untuk pakaian anda.

6. Hebat Untuk Kegunaan Di Dalam dan Di Luar Rumah

Bersaiz kecil, produk GET CLEAN mudah dibawa ke mana sahaja untuk membersihkan pakaian dan pinggan mangkuk anda. Pada masa yang sama, ia tidak mencemarkan alam sekitar.

7. Tidak Menyebabkan Alergik

Diformulasi sebagai hipoalergenik, jadi ucapkan selamat tinggal kepada tangan yang sensitif, kasar dan merekah.
"Hidup Sihat, Penjimatan Wang, Memelihara Planet Kita"

--

Hubungi kami jika anda sudah bersedia merasai sendiri #ShakleeEffect!

Saya adalah SID yang tepat!
Mahfuzah [Put]
Shaklee ID: 913006
SMS/WhatsApp: 019-326 5417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!













You May Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian Kak Put di sini :)