Protein Soya Penting Untuk Semua Peringkat Umur

by - October 12, 2017

Ayah Pun Nak Sentiasa Cergas Di Pejabat

Minuman yang Kita Gemari

Pemakanan yang sihat bermula di rumah. Protein soya adalah minuman yang disukai ramai. Ia membekalkan asid amino, tidak mengandungi kolesterol dan laktosa, sesuai untuk golongan vegetarian dan mudah dihadam. Apa yang paling penting, ia sesuai untuk seisi keluarga dan semua orang gemarkannya! Ketahui kelebihan protein soya untuk anda dan yang tersayang.

Khasiat Protein Lengkap untuk Seisi Keluarga!

Setiap ahli keluarga adalah sama penting. Berikan orang yang anda sayangi protein soya terbaik, untuk khasiat terbaik, yang diperlukan oleh badan mereka.



1. Ayah

Saya sudah bersedia untuk menghadapi cabaran hari ini bersama protein soya. Ia memberikan saya tenaga sepanjang hari.
  • Menggalakkan perkembangan otot yang sihat.
  • Mengekalkan kekuatan otot.

2. Ibu

Saya sentiasa bergerak aktif, membahagikan masa antara kerjaya dan keluarga. Saya minum protein soya untuk kekal aktif dan sihat.
  • Kulit yang lebih licin dan berseri.
  • Kehamilan sihat dan penyusuan susu ibu yang lancar.

3. Nenek

Saya mendapat kembali semangat hidup dengan protein soya. Ia membantu saya melalui fasa menopaus dan membolehkan saya melakukan pelbagai perkara dalam sehari.
  • Menyokong penyelenggaraan tulang.
  • Mengekalkan tenaga sepanjang hari.

4. Datuk

Ia adalah cara mudah bagi saya untuk mendapatkan sumber protein. Kini, saya mempunyai sokongan kesihatan dan tenaga tambahan.
  • Mengekalkan jisim otot dan mengurangkan kehilangan otot.
  • Menyokong peredaran darah yang sihat untuk fungsi jantung yang optimum.

5. Abang dan Kakak

Ianya lazat dan berkrim. Kami minum setiap hari untuk menjadi lebih kuat! Snek yang sedap.
Kami sukakannya!
  • Menyokong pertumbuhan tulang yang kuat dan sihat.
  • Mempercepatkan pembaikan dan pembaharuan sel.

ESP Memberikan tenaga Berterusan, Berasaskan Protein Tumbuhan Yang Berkualiti Tinggi
  • Membekalkan 14g protein berasaskan tumbuhan.
  • Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 – nilai tertinggi protein keterhadaman dan protein yang paling berkualiti.
  • Mengandungi 9 asid amino.
  • Tinggi dengan kalsium.
  • Tanpa kolesterol.
  • Protein soya membantu menurunkan paras kolesterol*.
*Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

p/s: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Sumber: Issue 1, ESP Minuman Kita Gemari

You May Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian Kak Put di sini :)