Masalah Sembelit Automatik Hilang!

by - October 09, 2016

Saya merasa ambil OsteMatrix masa hamil anak No 4. Memang beza sangat, nak2 pasal sembelit dan sakit pinggang, memang jauh beza masa hamil yang sebelum2 ni. Ingatkan saya sorang je macam tu, rupanya ramai lagi yang merasai #ShakleeEffect ni. Mari baca kisah Puan Norlaila ini.

Tiada lagi masalah tersebut
"Hari yang lapang ni, saya ingin share story saat berkenalan dengan shaklee. Sebelum ni selalu je dengar dan tengok produk shaklee melalui EMma El FaRafisya, tapi hati tak tertawan, sehingga saat mengandungkan anak ke 3, saya selalu sakit belakang, cramp kaki , sakit-sakit sendi.
Masa kat sekolah, duk ngadu kat kak Aslila Abu Sari, dan masa tu beliau mencadangkan shaklee. Sebab dah tak tahan sakit dan lenguh-lenguh, saya pun order ostematrik. Selepas 3 hari makan ostematrik, memang dah tak sakit belakang, dah tak lenguh-lenguh dan kaki pun tak cramp dah..syukur alhamdulillah.
Selain dari hilang sakit dan lenguh, masalah sembelit juga automatik hilang..Kini, walaupun anak dah nak, masuk 10 bulan, saya masih tidak meninggalkan ostemetrik..pil kesayangan saya....dan mungkin kesayangan anda juga..."

Apakah yang terkandung di dalam Set Hamil Shaklee dan berapakah pelaburan yang diperlukan? Klik sini.

Mahu baca feedback lain tentang Set Hamil Shaklee? Klik sini.

--

Hubungi kami jika anda sudah bersedia merasai sendiri #ShakleeEffect!

Saya adalah SID yang tepat!
Mahfuzah [Put]
Shaklee ID: 913006
SMS/WhatsApp: 019-326 5417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

You May Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian Kak Put di sini :)