Set Menyusu Shaklee

by - October 21, 2016

Perlu diingatkan bahawa produk vitamin Shaklee berfungsi untuk memastikan tubuh ibu sentiasa sihat, bertenaga, ceria dan terus bersemangat. Secara tidak langsung ibu mampu membekalkan susu ibu kepada bayi anda. Lebih kerap sesi perahan atau bayi menyusu, maka lebih banyak susu ibu akan dihasilkan.

Apa yang terkandung di dalam Set Menyusu Shaklee? Kami menawarkan 3 pilihan:


Set Menyusu Shaklee BASIC
1. Vita-Lea with Iron Formula

Multivitamin yang mengandungi nutrisi bersamaan 40 jenis lauk pauk. Mengandungi Zat Besi (Iron) untuk mengelakkan kepekatan darah yang rendah iaitu HB rendah. Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang kurang pengambilan sayuran dalam diet seharian. Membantu lengkapkan nutrisi penting untuk penyusuan.

*Mengandungi 120 biji. Untuk kegunaan 2 bulan.

2. SR Vita-C Plus

Meningkat imunisasi tubuh ibu menyusu dan akan disalurkan juga kepada bayi. Jika ibu selalu tidak sihat, penghasilan susu ibu akan terganggu. Membantu mencantikkan kulit ibu dan bayi.

*Mengandungi 180 biji. Untuk kegunaan 3-6 bulan.

3. Alfalfa Complex

Terkenal sebagai Raja Tumbuhan kerana kandungannya yang sangat padat dengan nutrisi. Terkenal juga sebagai Galactogue (penggalak susu).

*Mengandungi 330 biji. Untuk kegunaan 1-2 bulan.

4. B-Complex

Mengandungi 8 jenis Vitamin B yang PERLU untuk tubuh. Menukarkan makanan kepada tenaga, mengelakkan stress. Jika ibu stress, susu sukar dihasilkan. Juga mengandungi Asid Folik yang penting untuk penyusuan.

*Mengandungi 120 biji. Untuk kegunaan 4 bulan.

Set Menyusu Shaklee POPULAR
5. OsteMatrix

Mengandungi Kalsium serta mineral lain untuk tulang dan gigi. Apabila menyusu, kalsium dalam badan ibu akan dibekalkan kepada bayi menerusi susu ibu. Jadi ibu perlu mendapatkan kalsium yang cukup dari pemakanan seharian kerana keperluan kalsium untuk ibu menyusu adalah lebih tinggi berbanding wanita biasa.

Bantu mengelakkan sakit pinggang, sakit badan. Terasa segar bangun pagi walaupun berjaga malam menyusu bayi. mengelakkan berlaku kebas2 akibat ekurangan kalsium.

*Mengandungi 120 biji. Untuk kegunaan 1 bulan.

Set Menyusu Shaklee OPTIMUM
6. ESP

Protein dari soya yang tidak diubah genetiknya (non-GMO). Mengandungi Glisemik Indeks yang rendah (low GI) untuk tenaga segera dan mengekalkan tenaga berpanjangan kepada ibu menyusu.

Susu ibu terdiri dari protein. Begitu juga seluruh badan kita dari hujung rambut ke hujung kaki. Jadi sangat penting untuk pembinaan sel tubuh kita. Bantu mencantikkan kulit ibu dan bayi.

*Berat 850 gram. Untuk kegunaan 1bulan.

** Nota Penting;

Penyusuan bayi dan suplemen ada hubungkait berikut;

1. Jika anda ambil suplemen untuk tujuan penyusuan, perlulah difahami bahawa vitamin bukanlah cara mudah untuk membanyakkan susu ibu. Bukanlah bermakna, hanya makan vitamin dan suplemen susu akan terus menampakkan hasil.

2. Suplemen berfungsi untuk memastikan tubuh ibu sentiasa sihat, bertenaga, ceria dan terus bersemangat. Secara tidak langsung mampu membekalkan susu ibu kepada bayi anda. Kalau tidak sihat, adakah penghasilan susu akan berkualiti? Andai stress, penghasilan juga terganggu!

3. Perlu amalkan konsep "Demand-Supply". Lebih kerap bayi disusukan atau lebih kerap sesi perahan maka lebih banyak susu ibu dihasilkan. Gelas kosong, pastinya kita akan isi air baru bukan? Andai penuh, tentunya tidak!

--

Untuk dapatkan lebih penjimatan, daftarlah sebagai ahli dan dapatkan CASHBACK juga! Klik di sini untuk cara menjadi ahli Shaklee.

Hubungi kami jika anda sudah bersedia merasai sendiri #ShakleeEffect!

Saya adalah SID yang tepat!
Mahfuzah [Put]
Shaklee ID: 913006
SMS/WhatsApp: 019-326 5417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

You May Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian Kak Put di sini :)