Set Bersalin Shaklee

by - October 14, 2016

Amalan berpantang adalah bertujuan untuk memulihkan kesihatan dalaman dan juga luaran wanita selepas hamil dan melahirkan anak. Proses berpantang yang agak lama memerlukan tenaga tambahan untuk sentiasa sihat dan cergas kerana semasa berpantang ibu tidak cukup tidur dan rehat, makan juga tidak lengkap diet seimbang.

Dengan menggunakan produk Shaklee, proses berpantang akan membantu anda menjadi lebih cepat sihat dan bertenaga.

Anda boleh memilih salah satu antara 2 set berikut;

Set Bersalin Shaklee BASIC
Harga Runcit : RM 386. Klik di sini untuk dapatkan harga ahli (JIMAT 15%) 

1. Vita-Lea with Iron Formula

Multivitamin dan multimineral yang mengandungi nutrisi bersamaan 40 jenis lauk pauk. Mampu menampung nutrisi yang tidak cukup sepanjang berpantang. Ketika bersalin, ibu kehilangan darah. Mengandungi Zat Besi untuk membentuk semula sel darah merah.

*120 biji. Untuk kegunaan 2 bulan.

2. B-Complex with Folic Acid

Mengandungi 8 jenis Vitamin B yang PERLU untuk tubuh. Menukarkan makanan kepada tenaga, mengelakkan meroyan ketika di dalam tempoh berpantang (bantu melawan tekanan perasaan atau stress), turut membantu penghasilan susu ibu.

*120 biji. Untuk kegunaan 4 bulan.

3. SR Vita-C Plus

Bekalan vitamin yang berterusan merangsang penyerapan zat besi dan asid folik. Meningkat imunisasi tubuh ibu serta membantu pemulihan semula luka dalaman dan luaran tubuh ibu sama ada luka bersalin normal atau Caesarian.

*180 biji. Untuk kegunaan 3-6 bulan.

4. ESP - Soy Isolated Protein Powder

Protein soya dari sumber Non-GMO (tidak diubah genetiknya, sangat selamat untuk tubuh kita). Tugas protein ini ialah untuk memperbaharui dan membaiki sel-sel tubuh. Badan akan cepat sembuh. Memberi tenaga berpanjangan kepada ibu, dan juga sebagai milk-booster. Juga baik untuk penyembuhan luka dalaman.

*850 gram. Untuk kegunaan 1-2 bulan.


Set Bersalin Shaklee OPTIMUM
Harga Runcit : RM 501. Klik di sini untuk dapatkan harga ahli (JIMAT 15%)
5. OsteMatrix

Mengandungi Kalsium serta mineral lain untuk tulang dan gigi yang sihat bag anak dan ibunya. Mengelakkan sakit pinggang dan sembelit ketika berpantang. Mengelakkan kelesuan kerana berjaga malam.

*120 biji. Untuk kegunaan 1 bulan.

6. Alfalfa Complex

Membantu mempercepatkan pemulihan rahim serta mengecutkan peranakan seperti 'kacip fatimah moden'. Bantu hilangkan keputihan, memperbanyakkan susu ibu.

*330 biji (S). Untuk kegunaan 1-2 bulan.

--

Untuk dapatkan lebih penjimatan, daftarlah sebagai ahli dan dapatkan CASHBACK juga! Klik di sini untuk cara menjadi ahli Shaklee.

Hubungi kami jika anda sudah bersedia merasai sendiri #ShakleeEffect!

Saya adalah SID yang tepat!
Mahfuzah [Put]
Shaklee ID: 913006
SMS/WhatsApp: 019-326 5417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

You May Also Like

2 Comments

Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian Kak Put di sini :)